So rude
Whose that fucking old guy that was
waiting on the outside the door and listening if the customers were picking up the order?
It was so disgusting, so rude that he's speaking with the door half open and paying attention to the customers attitude.
I'm not irritated of paying attention, I'm irritated the way he did.
Why don’t he call on the room and tell about it?
Is that the only way that the company/hotel teaches him
It's that the right way how to pay attention to the customers?
If you think so, can you please write-down some notes that your hotel is choosing the customers that you are wanted to stay
Jeez, I thought Japanese people have a manner
We've been using this hotel for about a year and never been claiming about the room services or breakdowns even there were lots of breakdowns
Well, you wanted the customers to go away and never come back again
Your wishes come true
I wont stay here again and never ever recommend my friends or coworkers to stay here
Thank you so much for your good services
Let's see how long can you stay on your fucking services
REVIEWHOTEL Glow(ホテル グロウ) のクチコミ
クチコミ総合
クチコミを投稿する
-
外観
-
コストパフォーマンス
-
清潔感
-
お風呂
-
接客サービス
-
お部屋
POST REVIEWクチコミ投稿
以下のフォームに入力してクチコミを投稿してください。
掲載には一定の基準を設けておりますので、全てのクチコミが掲載されない場合がございますことを予めご了承くださいませ。
去年の話ですが…
こちらのホテルを度々利用させていただいてました。
2階の端の方の部屋だったと記憶してます。
部屋に入ってお風呂入ってからベットでくつろいでた時に天井エアコンからラップ音が…最初はそんなに気にしてなかったのですが、何度もしつこくなります。 まあ、まあ、まあと気のせいのふりをしてたのですが、それから少し経っての事です。
お風呂の電気は付けっぱなしにしてたのですが、ここ部屋は寝室と風呂が擦りガラスになっていて、風呂場の光が見えます。
その風呂場の照明が突然明るくなったり暗くなったり何度も繰り返します…勿論調光設備はありません…
流石に耐えれなくなり、部屋を出ました。
それから、ここのホテルを使うことはなくなってしまいました…
今でも思い出すだけでもゾワっとします。